Hem > Naturfoto, Skogsbild > Närmiljö

Närmiljö

Till minne av Monet.
Bilden är bearbetad i Photoshop.

Jag har svårt att komma iväg på långa utflyckter för att fotografera. Därför använder jag min närmiljö och jag tror detta hjälper mig att utvecklas som fotograf. Så att när jag väl åker i väg på en fotografisk expedition så är jag nöjd med det fotografiska resultatet.

Kategorier:Naturfoto, Skogsbild
  1. 31 december 2009 kl. 19:48

    Som förstorad bild är denna hur läcker som helst! Mycket snyggt på min ära!

    Jag vill passa att önska dig ett Gott Nytt År och vi kanske ses nästa år på någon kurs.

  2. Eriksson Thomas
    31 december 2009 kl. 20:04

    Tack
    Jag önskar dig detsamma. Jag kommer att gå tre kurser hos Terje nästa år så vi kanske ses på en av dessa. Jag kanske går Grövelsjön också om jag får ihop peengarna.
    /Thomas

  3. 01 januari 2010 kl. 15:50

    Vill passa på och önska dig ett riktigt Gott Nytt År Thomas! 🙂

    • Eriksson Thomas
      01 januari 2010 kl. 15:53

      Tack Terje
      Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

