Hem > Gränser Mellan land och stad, Naturfoto > Är detta naturfoto?

Är detta naturfoto?

Energi, en bild från förra året.

Hur frånvarande kan naturen vara utan att bilden halkar ut ur facket naturbild. Är detta en naturbild eller inte?Jag tror att jag tar bilder som jag känslomässigt kan koppla ihop med ett visuellt seende. Men att det visuella seendet kommer först. Jag har därför oerhört svårt att skapa berättande bilder och bilder till artiklar som skall spegla texten eller artikelns kärna.  Jag har därför tagit kurser i detta men utan ett synbart resultat . Så en fråga jag ställer mig är om man skall kämpa med detta eller om man bara skall göra det man har anlag för? Hursomhälst är det viktiga nog att man kan se att man får någon framgång med det man gör i rfterom jag tröttnar snabbt annars.

  1. 29 januari 2010 kl. 7:23

    För mig blir detta en bild på hjärnan. Den skulle kunna heta tanken eller ett medvetande. Jag ser 1000 tals nervimpulser som skapar ett minne eller en ide i en hjärna.

  2. Eriksson Thomas
    29 januari 2010 kl. 11:41

    Tack återigen för dina fina kommentarer
    /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

