Hem > Konstfoto, Naturfoto, Träd > Träning i dubbelexponering

Träning i dubbelexponering

Buske i morgon ljus.

En bild från i somras och Terje Hellesö’s kurs i kreativ naturfoto. Jag rekommenderar alla att gå denna kurs. http://terjehelleso.wordpress.com/

En dubelexponering med handhållen kamera.

Kategorier:Konstfoto, Naturfoto, Träd
  1. 22 januari 2010 kl. 10:16

    Har sett den här bilden förut, Terje har länkat till den vid nåt tillfälle från sin blogg. En oerhört spännande bild med den lilla prästkrage och dom kraftiga stammarna som nästan ser ut att vaka över den. En kanonbild Thomas!!

    Borde kanske passa som reklambild för Alvedon 🙂 Om du sett reklamen på TV där nåt stort skyddar det lilla?

    //M

    • Eriksson Thomas
      22 januari 2010 kl. 12:12

      Tack igen Malin för din fina återkoppling.
      Jag har haft svårt att se vad som är bra i denna bild.
      Det var först när kursdeltagare och Terje påpekade att bilden är bra som jag sparade den. För mig var det bara en övning i handhållen dubbelexpobnering.
      Nu har jag funderat lite och har kommit på en konceptuiell förklaring och det har nog med olika verkligheter att göra. Landet bortom spegelbilden? Gränslandet mellan det dagliga och det okända.
      Hur som hällst så lade jag upp den i bloggen,k då den håller en hög kvalitet.
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

