Hem > Bäckholmen, Berättande billd, Industrifotografi, Konstfoto > konst eller dokumentär fotografi del 3

konst eller dokumentär fotografi del 3


Bäckholmen, Djurgården
Ännu en bild från Bäckholmen portfolion.

  1. 19 mars 2010 kl. 9:08

    En bild jag kan titta på länge. Man kan se den som en detaljbild, med små rostiga fläckar och sen namnet. Men jag ser det som en större bild – som ett landskap. Det hotande röda vattnet som skummar, skräcken som syns i ögonen hos dom två figurerna, himlen som delats av, där den undre delen av himlen skvallrar om en grön djävul… This is the end… En mycket bra bild Thomas!! Mycket bra! Skulle gärna se bilderna i 500 pixlar i din blogg.

    Hälsningar
    Malin

    • Eriksson Thomas
      19 mars 2010 kl. 10:17

      Hej Malin
      Tack för de fina kommentarerna. Prova att klicka på bilden då förstoras den.
      Jag såg färgen gul och namnet därför tog jag bilden. Har inte äns tänkt i dina banor.
      Jag får lägga upp bilder i 500 pixelformat hädanefter.
      Blir nog några bilder i kväll från Bäckholmen.
      mvh
      Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

