Vitsippor


Vitsippor i Kvarnskogen, Sollentuna. trippelexponering i kameran.
Jag stog som väntat inte ut att ta landskapsbilder och föll tilbaka till det jag kan, detaljer ur natur.

  1. 15 maj 2010 kl. 5:34

    He he he !! Vill man få problem kan man ge sig ut med kameran och tvinga sig till att endast ta uttrycksfulla landskapsbilder. Jag har provat och det kändes som om jag fick kramp någonstans. Kanske det var i hypofysen, nej det går förstås inte. Kämpa på Thomas !!

    • Eriksson Thomas
      15 maj 2010 kl. 10:04

      Tack Arne
      Stort arbete framför mig med att ta de 10 bildena till kursen. Det går inte bra. Jobbar i alla fall vidare och får se om det lossnar.
      /Thomas

  2. 27 april 2012 kl. 9:03

    Jättefin bild!! Då älskar jag iochförsig allt som har med vitsippor att göra 🙂
    Men det är verkligen en härlig känsla i bilden!!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

