Hem > Detaljer > Drottningholm nr 2

Drottningholm nr 2


Kinaslott på Drottningholm idag
Vad fattas i bilden ett fokus?
Fortfarande detaljer och inga landskap.
Jag följer min gammla vårtradition att tappa kameran i backen. Denna gång var det Panaonic LX3 så du har jag inga problem med att bestämma om jag skall köpa LX4 i höst. En spricka i skyddsglaser som täcker skärm.

Kategorier:Detaljer
  1. 26 maj 2010 kl. 19:13

    Jag ser ett landskap. Fönster och speglingar gillar jag mycket! Och detta landskap som träder fram i rutorna!

    //M

    • Eriksson Thomas
      26 maj 2010 kl. 19:40

      Tack Malin
      Funderar på att grumla de klara rutorna i hörnet så helhetsbilden blir bättre.
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

