Hem > Naturfoto, Skogsbild, Träd > Rotvälta Tyresta Nationalpark

Rotvälta Tyresta Nationalpark


Rotvälta, Tyresta Nationalpark. Fotograferad idag.
Tröttnade på landskap igen och föll tillbaka på detraljer ur Natur.

Kategorier:Naturfoto, Skogsbild, Träd
  1. 26 maj 2010 kl. 18:59

    Jag gillar dina landskapsbilder mycket! Det här är en bild man inte tröttnar på, en sån där som man bara kan sitta och titta på länge… Och som man kan tänka sig som förstoring på väggen.

    En väldigt bra svv bild det här. Sagoväsenkänsla i bilden, inte Bauer, mer åt Kittelsen. Gillas!! Så jag hoppas att du inte tröttnar helt på landskap…

    //M

    • Eriksson Thomas
      26 maj 2010 kl. 19:34

      Tack Malin
      Jag skall gå kursen i oktober och tills dess så håller jag på med landskap. Vill få in mera historier i bilderna men just nu så blir det försvårt. Så jag arbetar med stämmningar. Kanske mera kväll och gryningsbilder?
      /Thomas

  2. 27 maj 2010 kl. 10:53

    Men som jag tror jag skrivit innan till dig, vad är det som gör att du tror att du inte får in historier i dina bilder? Det är ju ändå ditt sätt att se på det, jag ser att det finns hur mycket som helst. Tror du är lite för hård i din kritik till dina bilder ibland. Visst ska man vara hård och kritisk, men det får finnas gränser. Om din bild inte berättar en story för dig så kanske den berättar en story för andra som betraktar den. 🙂 Se det lite så. Dina bilder innehåller mycket. Poetiska bilder vill jag kalla det!

    • Eriksson Thomas
      27 maj 2010 kl. 11:21

      Tack för din återkoppling
      Jag ser inga historier i dessa typer av blder. Kan vara ovana men jag tränar på att bli bättre på detta. Kanske behöver jag skriva ett manus och förverkliga detta. Känns dock för jobbigt att göra just nu.
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

