Hem > Landskapsfotografi, Skogsbild, Träd > Svartvit varriant av Landskap no 5

Svartvit varriant av Landskap no 5


Tyresta Nartionalpark
Konverterad till svartvit efter förslag från Malin Hellesö. Användt rödfilter i Photoshop.

  1. 27 maj 2010 kl. 10:50

    Kalasbra detta!!

    • Eriksson Thomas
      27 maj 2010 kl. 11:17

      Tack Malin
      /Thomas

  2. 29 maj 2010 kl. 7:16

    Vilka tre alldeles lysande landskapsbilder du erbjudit nu på raken! Full pott Thomas! 🙂

    • Eriksson Thomas
      29 maj 2010 kl. 15:28

      Hej Terje
      Tack. Jag har lite svårt att föstå varför de flesta har kommenterat denna bild och inte de andra. Jag får ingen känslomässig koppling till bilderna. Det är enklare för mig att fotografera i förorten och känna en koppling till bilden än ute i skogen. Hursomhällst så har jag laggt upp ett program för att fördjupa mig och pröva på lite andra områden i naturfoto och det är landskap i år, djur och makro nästa år samt fågel om två år. Sedan behöver jag lära mig hålla en bättre ordning på bilderna också samt hitta en konstfoto kurs. Så du kommer att ha mig som deltagare på dina kurser och workshop några år frammåt.
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

