Landskap no 8


Vindskydd i Tyresta Nationalpark fotograferad i dag
Nu har Myggorna vaknat till liv i Tyresta och jag har fått de första sticken.
Kom upp sent i dag och kom inte fram fören på eftermiddagen. Måste lära mig att komma iväg tidigt annars missar jag det mjuka ljuset på morgonen. Får ta tag i bilen så den rullar snart.

  1. 01 juni 2010 kl. 18:42

    Det här är en riktigt spännande bild! En sån bild man vill ha i ett riktigt stort format på en hel vägg!

    //Malin

    • Eriksson Thomas
      01 juni 2010 kl. 19:06

      Tack Malin
      Jag gillar själv denna bild och det var min tävlingsbidrag till Terje denna vecka.
      Tyvärr gick det inte bra.
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

