Hem > Fågel > Gråtrut

Gråtrut


Gråtrut från mitt fönster. Kompaktkamera Panasonic LX3.

Kategorier:Fågel
  1. 12 juni 2010 kl. 21:13

    Den här sortens fågelbilder uppskattar jag. Här har du fångat rörelsen eller kanske fågelns själ. På något vis är bilden lite änglalik som en ängel som breder ut sina skyddande vingar över det där under och kanske över betraktaren. (Måste kanske påpeka att jag betraktar mig som tämligen oreligiös efter dessa rader 🙂 )

    /Anna

    • Eriksson Thomas
      12 juni 2010 kl. 21:42

      Tack Anna
      Jag är nöjd med bilden, De, som jag, gillar ostbågar och jordnötsringar.
      Jag arbetar sedan något år tillbaka med att få in rörelser i bilderna och här lyckades det väl.
      /Thomas

  2. 12 juni 2010 kl. 22:24

    Måste också falla in i berömmet! Den här gillade jag! Det där dadaistiska manéret och svartvitt – motsägelsefullt men oerhört kraftfullt! Stort grattis tycker jag till en riktigt snygg fågelbild!

    Det är tillåtet att åtla eller agna – eller vad det nu heter!

    🙂 Lasse

    • Eriksson Thomas
      13 juni 2010 kl. 10:24

      Hej Lasse
      Tack för berömmet. Jag antar att det är agna som det kallas då jag håvade in en bild.
      /Thomas.

  3. Morgan K
    13 juni 2010 kl. 22:04

    En bild med fart och fläkt…-bra!
    Morgan

    • Eriksson Thomas
      14 juni 2010 kl. 10:46

      Tack för dina fina kommentarer
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

