Hem > Landskapsfotografi, Naturfoto > Landskap no 16

Landskap no 16


Tyresta Söndag 13 juni
Kompakt Panasonic LX3 panorama bestående av 3 bilder

  1. 21 juni 2010 kl. 4:43

    Hej Thomas.

    Många riktigt fina panorama-landskap du skapat sista tiden.

    /Mats

    • Eriksson Thomas
      21 juni 2010 kl. 9:08

      Hej Mats
      Tack. Har tränat på denna teknik under de sista veckorna. Resultatet blir ojämt då jag sattsat på att lära mig tekniken.
      /Thomas

  2. 22 juni 2010 kl. 22:58

    Stopp! Var det inte 10 landskapsbilder du skulle få till innan Terjekursen i höst;) Här fungerar det bra med panorama.

    /Anna

    • Eriksson Thomas
      23 juni 2010 kl. 9:34

      Tack Anna
      Jag håller på att vänja mig att vara ute i skogen igen efter år av velande.
      Jag hoppas kunna komma upp tidigt också så jag kan få morgonljuset.
      Sedan var det 10 ”bra” bilder man skulle ha med sig till kursen så det finns mycket kvar att göra. Just nu har jag ett skadat ledband så det blir 2 veckors uppehåll från Tyresta.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

