Mullsjö


Mullsö, Ziess 35/2 Nikon D300 + Hoya R72 IR Filter + 2 bilder i hopsatta i kameran.
Har glömt bort hur man dubbelexponerar i kameran. Men som tur var förklarade Malin hur Overlay kan utföra samma sak. Jag får nu göra det jag hatar och titta i manualen. Jag glömmer fort.

  1. 07 juli 2010 kl. 17:17

    🙂

    Läcker bild. Härlig känsla!

    /mats

    • Eriksson Thomas
      09 juli 2010 kl. 22:18

      Tack Mats
      /Thomas

  2. 07 juli 2010 kl. 21:25

    Ännu ett självporträtt? Det känns så i allafall.

    En stark bild man kan fundera över länge. Känna igen sig i…

    Mycket bra!

    //M

    • Eriksson Thomas
      09 juli 2010 kl. 22:17

      Tack Malin
      Jag hoppas inte att det är det men jag får fundera mera över det.
      /Thomas

    • Eriksson Thomas
      11 juli 2010 kl. 19:47

      Hej igen Malin
      Jag tror att du har rätt tyvärr.
      Jag har enklare att ta dessa typer av bilder än glada människor. Bilder på människor gör att jag känner mig utanför, Leende människor misstror jag. Vad ligger bakom leendet? Onska, förakt för den svage, illvilja, hat, skinn spända över rutnande själar. Yta utan innehåll.
      /Thomas

  3. Morgan K
    09 juli 2010 kl. 11:00

    Vackert detta, jag kan känna en form av tomhet/ensamhet här. Kanske är soffan en plats för att möta någon om man sätter sig och väntar tillräckligt länge kommer det ju säkerligen nån. -Bra!
    Morgan

    • Eriksson Thomas
      09 juli 2010 kl. 22:16

      Tack Morgan för den trevliga kommentaren.
      Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

