Hem > Berättande billd > Brängen nr 3

Brängen nr 3

Knott vid Brängen. Nikon D300 med Zeiss 35mm/2

Jag vill också visa min bild på knott. Bilden är inspirerad av Lasse Kristiansson.

Kategorier:Berättande billd
  1. 13 juli 2010 kl. 23:37

    Det här var vackert! Jag känner mig mycket hedrad att få vara inspiratör till denna bild! Jag tycker du även med denna bild har brutit ny mark! Gillar linjespelet där i molnen… och så grenen i vattnet. Knotten bildar en tredimensionell värld ovanpå detta. – Sannerligen en bild med många dimensioner!!! Grattis!

    🙂 Lasse

    • Eriksson Thomas
      14 juli 2010 kl. 14:58

      Tack Lasse.
      Jag tycker din knottbild var nyskapande och många har kopierat dig utan att nämna dig vid namn. Äras den som äras bör, så tack för ide’n. P.S. Jag saknade dig i Mullsjö under kursveckan.
      Hur går landskaps fotograferandet? har du något att ladda upp?
      /Thomas

  2. 18 juli 2010 kl. 23:26

    Detta var en härlig bild som, precis som Lasse skriver, har en härlig uppbyggnad. Tjusigt!
    /Tomas

    • Eriksson Thomas
      19 juli 2010 kl. 9:05

      Hej Tomas
      Tack, inte så många som gillar denna typ av bilder
      /Thomas

  3. 22 juli 2010 kl. 16:43

    Vilka bilder du lagt ut sista tiden! Den här fastnade jag extra för!! Kanonbra! Trots att det är knott… usch. 🙂

    //M

    • Eriksson Thomas
      22 juli 2010 kl. 18:02

      Tack Malin
      Det lossnade reelt på Terjes kurs. så nu får jag förvalta detta väl så jag inte faller tillbaka i utvecklingen. Jag har köpt på mig två nya myggstift och en mygghatt. Har inte sätt en mygga sedan dess i Tyresta. Det är mycket tort just nu här.
      Dubbelexponerad bild med omställt fokus nära för att få mera knott i bilden. Glömde att skriva det i fakta om bilden.
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

