Trollsjön nr 2


Hopp, Trollsjön vid Mullsjö. Nikon D300, Zeiss 35mm/2 Hoya R72 IR filter.
Vill förmedla mitt önskan om en bättre framtid.
Tagen 7/7 i Mullsö.

  1. 13 juli 2010 kl. 23:42

    Nu inser jag att jag har missat nåt i sommar… Strålande!

    🙂 Lasse

    • Eriksson Thomas
      14 juli 2010 kl. 15:08

      Hej Lasse
      Tack för kommentaren.
      Lite mörk kanske, men jag fick order av Terje att förstora upp bilden och det passar bra då jag gick en kurs i SV/V utskrifter i julas men jag han inte skriva ut någon bild då.

      Det blev solreflexter i optiken i vänsterkanten så jag klipte bort dessa.
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

