Ljunghemskullar nr 2

Ljunghems kullar,Torsdag 8/7 D300 med Zeiss 35mm/2.
Inte lika bra som den första bilden. Jag är iriterard på att jag inte städade upp bland de ljusa grästråen.
Nu har jag lite ledigt och kommer att gå igenom panorama bildern som jag tog vid Gammelskogen och Ljunghems kullar. Jag lekte med HDR också och jag laddar upp dessa om de ser bra ut.

  1. 22 juli 2010 kl. 16:46

    En bild som KÄNNS!! Känslan är vilsen.

    //M

    • Eriksson Thomas
      22 juli 2010 kl. 18:06

      Tack Malin
      Då är det andra bilden på kort tid som har denna känsla, se Vilsen, en panoramabild.
      Jag är inne i en period av förändring och osäkerhet, Dels funderar jag mycket över varför jag är så misslyckad i arbete, bostad , ekonomi och inte vågar ta risker. Dels är det osäker på arbetet just nu.

      Jag försöker förändra mig själv med att komma i form genom träning och vara mera ute och gå i skogen med och utan kamera. Jag försöker också förändra dåliga vanor och hålla hårt på ekonomin. Det är kanske detta som lyser igenom när jag fotograferar.
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

