Hem > Berättande billd > Skåttvångs gruva

Skåttvångs gruva

Saknad. Hisston i Skottvpångsgruva 27 Juli, D300 med 35mm/2.
Bilden är inspererad av Malin Hellesö vars fantastiska husbilder ni kan hitta på länk: http://malinhelleso.wordpress.com/.

Kategorier:Berättande billd
  1. Morgan K
    03 augusti 2010 kl. 22:11

    Bra bild…-mycket bra tycker jag!
    Morgan

    • Eriksson Thomas
      03 augusti 2010 kl. 23:08

      Oj, tack Morgan

  2. 05 augusti 2010 kl. 9:14

    Nu rodnar jag… Stort tack Thomas!!

    Bilden = Kalas!!
    Gillar symboliken mellan ljus och mörker. Lite Ingmar Bergman-känsla över den!

    • Eriksson Thomas
      05 augusti 2010 kl. 10:25

      Tack Malin för din fina kommentar.
      Bilden var inte bra i färg, men fick ett helt annat liv i Sv/v vilket var mycket lärorikt att upptäcka.

      Jag försöker arbeta med gränser som mellan stad-land, liv-död, ordning-oreda, osv. Min faborit motiv är mellan olika värkligheter, som speglingar, reflektioner, långa exponeringstider och multiexponeringar. Sedan provar jag på andra saker som djurfotografering men det är mest för att bredda mig som fotograf och få nya impulser på kurser.

      Denna bild tycker jag känns som en gränsbild och jag är mycket nöjd med dess uttryck.
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

