Hem > Landskapsfotografi, Naturfoto > Sollentuna

Sollentuna

  • Skäls Skuggor, Panasonic LX3, trippelexponering.
    Har kommit av mig under sista veckan då det gäller fotografering. Tid har gått åt att försöka få igång bilen igen och fixa saker i lägenheten. Jag hoppas komma i gång igen under nästa vecka.

    1. 10 augusti 2010 kl. 9:01

      Det här är oerhört bra Thomas! Tankarna går mot Paul Caponigro, vilket är ett mycket gott betyg då han är en av mina favoritfotografer! 🙂

      • Eriksson Thomas
        10 augusti 2010 kl. 16:44

        Tack Terje,
        Du var snabb igen. Då denna bild kanske blir inskickad till din tävlig om jag inte tar en bättre innan söndag. Jag var i Tyresta i dag och tränade på förgrunder.

        Får kolla upp Caponigro, har inte hört det namnet förut.
        Thomas

    1. No trackbacks yet.

    Kommentera

