Hem > Fågel > Hussvala

Hussvala

Hussvala i Tyreta By. 10 augusti. Nikon D300 med Zeiss 35mm/2.
Lite mer tränimng på fågelfotografering. Inte min styrka precis vilket kanske syns.

Kategorier:Fågel
  1. 10 augusti 2010 kl. 23:57

    Säg inte det, Thomas. Jag tycker bilden visar prov på vissa anlag.🙂
    /Tomas

    • Eriksson Thomas
      11 augusti 2010 kl. 18:02

      Tack Tomas.
      Jag behäver nog jobba mera med det för att höja kvalten. För många oskarpa fågelbilder tyvärr.
      /Thomas

  2. 11 augusti 2010 kl. 14:42

    Jag tycker bilden är alldeles förträfflig. Gillar kompet och vinkeln.🙂

    • Eriksson Thomas
      11 augusti 2010 kl. 18:01

      Tack Åke.
      /Thomas

  3. Morgan K
    12 augusti 2010 kl. 11:34

    Den här bilden gillar jag, personligen tycker jag den hamnar på topplistan av dina bilder. -Bra!
    Morgan

    • Eriksson Thomas
      12 augusti 2010 kl. 12:31

      Tack för dina synpunkter Morgan.
      Är inte så van med att ta bra bilder på fåglar, så jag får arbeta mer med dessa.
      Jag har två år på mig innan jag går Terjes fågelkurs.
      Landskap i år, djur nästa år, fåglar om två år.
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

