Hem > Landskapsfotografi, Naturfoto, Skogsbild > Landskap nr 33

Landskap nr 33

Tiveden oktober 2008, Nikon D300 med 60mm macro.
Gammal landskapsbild.

  1. 25 augusti 2010 kl. 8:22

    Såna här skogsbilder gillar jag lite extra. De väcker en speciell känsla hos mig iaf. Fint! 🙂

    • Eriksson Thomas
      25 augusti 2010 kl. 8:36

      Tack Åke
      Det är nog morgon ljuset. Jag har svårt att komma upp tidigt utan jag behöver gå en kurs för att få sådana bilder. I sådant ljus kommer färgbilder till sin rätt. Kvällsljuset tycker jag inte är inte lika mjukt.
      /Thomas

  2. 29 augusti 2010 kl. 21:12

    Det kanske finns fler kurser för morgontrötta?
    Håller med Åke, en riktigt fin skogsbild.
    /Tomas

    • Eriksson Thomas
      29 augusti 2010 kl. 21:20

      Tack Tomas
      Får nog lära mig att gå upp i tid om jag vill ta dessa bilder
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

