Hem > Landskapsfotografi, Naturfoto > Del av landskap nr 2

Del av landskap nr 2

Morgonljus, Tiveden Oktober o4. Nikon F4, Nikon 80-200mm f/2.8 ED AF Zoom-Nikkor

  1. 02 september 2010 kl. 21:33

    Vilka bilder du lägger ut! Verkligen härliga bilder!! Är inte så kreativ i mina kommentarer kanske, är trött – men vill ändå skriva vad jag känner omedelbart 🙂

    //M

    • Eriksson Thomas
      02 september 2010 kl. 22:24

      Tack Malin
      Du behöver inte skriva en avhandlig för varje kommentar som du skriver på en bild. Jag uppskattar att du överhuvud taget tar dig tid att kommenterar mina bilder. Det gör mycket för min lust att fortsätta utväcklas som fotograf.
      Har lite tungt just nu med att regelbundet fotografera och studera fotografer som Josef Sudek men jag kämpar på. Måste bara försöka komma i väg på vardagskvällar också men är förpassiv tyvärr.
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

