Landskap nr 37

Bäck i Tyresta Nationalark. 29 augusti. Nikon D300 med Zeiss 35mm/2 och avtonat gråfilter. Trippelexponering.

Mest en träning i att flytta avtonat gråfilter mellan exponeringarna samt komma ut i skogen igen. Nu skall jag försöka få in ett regelbundet fotograferande och skogsvandrande igen.

  1. 02 september 2010 kl. 21:31

    Det gör du rätt i – skogsvandring som resulterar i sådana här bilder. Lysande bild!!

    //M

    • Eriksson Thomas
      02 september 2010 kl. 23:05

      Tack Malin
      Jag trodde jag var den enda som gillade denna bild. För konkret, dokumentär för naturfotografer antar jag. Tur att jag inte är naturfotograf så det är tillåtet att tycka om dessa typer av bilder.
      /Thomas

  2. 05 september 2010 kl. 12:33

    Bilden är vare sig konkret eller dokumentär – jag tror att det snarare mer åt att det är en så bra bild att det kan vara svårt att hitta nåt att säga/skriva om den. Så ta det som komplimang även om kommentarer uteblir 🙂

    //;

    • Eriksson Thomas
      07 september 2010 kl. 20:32

      Tack Malin
      Om det vore så väl. Men tack för uppmuntran.
      /THomas

  3. 05 september 2010 kl. 12:34

    //M ska det stå

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

