Hem > Landskapsfotografi, Naturfoto > Landskap nr 40

Landskap nr 40

Snår. Tyresta Nationalpark, 5 september. Nikon D300 med Zeiss 35mm/2 och avtonat gråfilter. Trippelexponering.
Digitalt Rödfilter. Konverterat till sv/v i photoshop.
Fortsätter träna på landskap. Detta är en kaus komposition antar jag, fungerar den?

  1. 08 september 2010 kl. 10:35

    En klockren kaosbild detta – kaos, men ett ordnat kaos. Skulle gärna se en utställning med dina skogslandskapsbilder nån gång 🙂

    //M

  2. Eriksson Thomas
    08 september 2010 kl. 10:55

    Oj, tack Malin
    Du och dina bilder är en stor inspirationskälla för mig och har hjälpt mig att komma framåt under de sista åren. Även dina referenser till fotografer hjälper mig att utvecklas. Det tar tid för mig att läsa deras böcker tyvärr, men det finns inte så mycket som jag kan göra åt det.

    Jag har fortfarande problem med att välja ut de bra bilderna av de som jag tar på en uttflyckt, så jag måste jobba mera med detta.

    Min plan är att få in bilder i naturfotografen. Sedan får jag se vad som händer. Jag arbetar ialla fall vidare med Tiveden året ut. Jag måste också ta bilder till fortsättningskursen i November. Hittils har jag varit fixerad på Landskap.
    /Thomas

  3. 05 februari 2015 kl. 9:14

    Jag tycker bilden verkligen fungerar; här får du fram fasrummet, ett kaos där alla delar har lika stor betydelse. 🙂

    • Eriksson Thomas
      06 februari 2015 kl. 15:57

      Tack Terje
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

