Hem > Uncategorized > Landskap nr 46

Landskap nr 46

Höbal, Järvafältet. 12 September. Panasonic LX5. Trippelexponering.

Jag fortsätter med öppna landskap till landskapskursen.

Kategorier:Uncategorized
  1. 13 september 2010 kl. 21:42

    Du kommer ha så många landskap så du borde ha en kurs och leda den själv! Min första bild någonsin med egen digital DSLR var en sån här ungefär, fast utan multiexponering (Canon) och helt utan kreativitet. Den här är strålande!

    🙂 Lasse

    • Eriksson Thomas
      13 september 2010 kl. 22:02

      Tack Lasse.
      Om jag inte dubbelexponerar blir mina öppna landskaps bilder urtråkiga. Jag måste lära av dig att komma upp tidigt och fånga ljuset bättre. Kanske det ör morgonsljuset som gör alla öppna lanskapbilder sevärda. Jag måste fuska för att stå ut. Terje kanske har några tipps. Dominerande förgrund osv. Suck. Jag har svårt för detta. Tråkigt med Cannon. Jag säljer nu min Canon G9 kompakt då den inte har dubbelexponering. Få se om mågon nappar på den.
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

