Hem > Landskapsfotografi, Träd > Landskap nr 47

Landskap nr 47

Träd på Järvafältet. 12 September. Panasonic LX5. Trippelexponering.

Jag fortsätter med att träna på öppna landskap.

  1. 13 september 2010 kl. 21:39

    Laddat! De gula stråna fyller upp skuggan med intressant struktur. Att trädkronan inte är med i bild gör den än mer hotfull tycker jag.

    Fint jobbat!

    🙂 Lasse

    • Eriksson Thomas
      13 september 2010 kl. 22:08

      Tack Lasse.
      Inte riktigt nöljd med busken. Den borde vara frillagd från bakgrunden. Jag hadde behövt en stege. Kanske nästa pryl att köpa till Landskapsfoto utrustningen för att komma upp från marken. Trädkronan gav inget extra tycte jag. Det var trädstammarna och gräset som intresserade mig. Jag vill inte ta med för mycket i en landskapsbild, då jag inte kan hantera det riktigt, bilderna blir lätt platta.
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

