Hem > Landskapsfotografi, Uncategorized > Landskap nr 51

Landskap nr 51

Höstdimma. Tyresta Nationalpark. Lördagen 25 September. 4 exponeringar med avtomnat gråfilter.
Digitallt avtonat gråfilter för att mörka ner förgrund.
Denna var tänkt som en bild till personlig naturfoto men jag antar att det är mer landskap. Jag vill behålla höstfärgerna så därför konverterade jag den inte till Sv/v.
Förkylningen kom tillbaka så jag tar det lungt i dag och åker inte till Tyresta tyvärr. Jag skall åtminstone komma ut med en kompakt för at träna på rörelse och långa tider.

Varför gillar ni inte denna bild?

  1. Morgan K
    05 oktober 2010 kl. 5:50

    Den här bilden faller mig i smaken, bra komponerad och lagom färg. -Mycket bra jobbat Thomas!
    Morgan

    • Eriksson Thomas
      05 oktober 2010 kl. 8:33

      Tack Morgan
      Ingen annan verkar gilla den, så du har lika dålig smak som jag.
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

