Hem > Landskapsfotografi > Öppna Landskap nr 1

Öppna Landskap nr 1

Edsbergsslott i Sollentuna. Tagen i dag 9 Oktober med Panasonic LX5. Bilden består av 3 exponeringar med rörlig kamera och är beskuren.

Dagen har inte varit bra. Jag har fallit tillbaka i passivitet och sov bort hela eftermidagen. Dessa svackor kommer då och då och jag får försöka att gräva mig ur den så fort som möjligt.

Jag har nu börjat träna på öppna landskap ett område jag alltid har haft svårt för.
Det är nu dags att fixa bilen till bilprovningen, sätta upp rullgardiner vid datorn samt fortsätta komma i form genom träning. Under de sista två månaderna har jag inte orkat med träning men jag kom i väg i går på styrke träning och det blir spinning på måndag Det gäller att få detta till reglbundna vanor igen.

Kategorier:Landskapsfotografi
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

