Hem > Naturfoto > Personligt Naturfoto nr 10

Personligt Naturfoto nr 10

Höstbär. Sollentuna 9 Oktober. Panasonic LX5. Bilden består av 3 exponeringar varav en med blixt.

Jag fortsätter att lära mig gränserna för att ta bilder med rörlig kamera tlll återbesöket i November. Jag är ute efter en målerisk impressionistisk känsla med denna teknik och just nu försöker jag använda mig av höstfärgerna.

Jag är ännu inte mogen att använda tekniken till sitt yttersta för att skapa figurer av träd och grenar.

Kategorier:Naturfoto
  1. 10 oktober 2010 kl. 8:36

    En mycket vacker och sofistikerad bild. Du har verkligen lyckats, tycker jag.
    Mvh /Mathias

    • Eriksson Thomas
      10 oktober 2010 kl. 8:59

      Tack Mathias
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

