Hem > Landskapsfotografi, Naturfoto > Personlig Naturfoto bild 22

Personlig Naturfoto bild 22

Kvällsljus. Tyresta Nationalpark. Panasonic LX5. Trippelexponering.

Ännuen bild till Personlig naturfotokurs.

  1. 06 november 2010 kl. 22:59

    Thomas… du har utvecklat ett mycket personligt bildspråk! Dina bilder är omisskännliga! Jag vet bara inte vilka utav dina bilder jag tycker mest om, de svartvita eller de i färg… Den här är läcker! Dina skogsbilder slår an en sträng hos mig!
    🙂 Lasse

    • Eriksson Thomas
      07 november 2010 kl. 15:50

      Tack Lasse
      Bilden blev bättre än vad jag såg i sökaren.
      Jag var inspererad av en av dina bilder och försökte fånga något i motljuset men hittade inget igår, så det blev sneljus istället.
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

