Hem > Landskapsfotografi, Naturfoto > Personlig Naturfoto bild 27

Personlig Naturfoto bild 27


Sjö. Tyrsta Nationalpark. 14 December. Nikon D300 med 18mm/3.5. Trippelexponering.

Bilden är tagen till kursen i personlig naturfoto.

  1. 19 november 2010 kl. 16:29

    Spännande bild, jag får en känsla av att vara jagad, på flykt från något, eller på väg ut ur skogen grepp.

    Mvh, Jörgen

    • Eriksson Thomas
      22 november 2010 kl. 17:22

      Tack Jörgen
      Jag fastnade mest för färgerna och den blå färgen gjorde att jag inte konverterade till Sv/v utan behöll den i orginal.
      /Thomas

  2. 22 november 2010 kl. 16:03

    Såg den här bilden på återträffen i Mullsjö och fastnade för rörelsen i bilden. Och dessutom känslan av att vara en betraktare i skydd som ser ut mot det vinande, kyliga. Bra Thomas!

    • Eriksson Thomas
      22 november 2010 kl. 17:19

      Tack Sven
      Det var en trevlig återkoppling och det var trevligt att träffas under kursen
      /Thomas

  3. 22 november 2010 kl. 19:21

    Bilden känns väldigt stark och nästan lite hotfull. Jag tycker att den är fascinerande, kan titta länge på den. Den blå färgen förhöjer verkligen upplevelsen!
    /Kerstin

    • Eriksson Thomas
      23 november 2010 kl. 11:55

      Tack Kerstin
      Den blå färgen gör bilden och så tycker jag om de utsmetade trätopparna i bakgrunden. Bilden blev bättre i dtaorn än i kameran och jag lärde mig att inte ta bort för många bilder direkt i kameran innan de är förstorade i LR.
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

