Hem > Landskapsfotografi > Återträff i Personlig Naturfoto bild 2

Återträff i Personlig Naturfoto bild 2

Utsvängstorp utanför Mullsjö, Panaonic LX3 med trippelexponering

Ännu en bil från kursen och den är beskurn i över och underdel för att ta bort  vita duttar samt del av bro räcket.

Kategorier:Landskapsfotografi
  1. 23 november 2010 kl. 19:08

    Läckert!

    • Eriksson Thomas
      23 november 2010 kl. 20:48

      Tack Marie3
      /Thomas

  2. 26 november 2010 kl. 11:09

    Människan är nog rätt liten i naturen ändå.
    Så känns det när man ser bilden.
    Grenverket hotar att krossa mänskligheten.

    Mycket intressant bild!

    • Eriksson Thomas
      26 november 2010 kl. 13:25

      Tack Malin
      Vilken fatastisk återmatning igen.

      Jag försökte träna på trippelexponering, så att huset skulle bli så skarp som möjligt. Min kompakt har view funktion och då kan jag se hur bilderna överlagras. Däremot ansträngde jag mig för att få ett djuop i bilden och en extra täthet i grenarna på vänster sida..
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

