Hem > Landskapsfotografi > Återträff i Personlig Naturfoto bild 3

Återträff i Personlig Naturfoto bild 3

Utsvängstorp utanför Mullsjö, Panaonic LX3 med trippelexponering

Ännu en bid från återträffen.

Kategorier:Landskapsfotografi
  1. 23 november 2010 kl. 16:46

    Intressant att du lyckats plåta över ett vatten och få den böljande känslan både ivatten och i grenverket. Fin harmoni i bilden med grenverket som lyfter sig över den lilla ön. Bra Thomas.

    • Eriksson Thomas
      23 november 2010 kl. 20:50

      Tack Sven
      Bilden kan kanse vara lite för mörk.
      /Thomas

  2. 23 november 2010 kl. 19:43

    En snygg men annorlunda bild. Även här får du fram den mjukare sidan av dig i bilden.
    /Birgitta

    • Eriksson Thomas
      23 november 2010 kl. 20:47

      Tack
      /THomas

  3. 30 november 2010 kl. 22:56

    Har spanat på dina personliga bilder den senaste veckan men inte tagit mig tid att kommentera. Kan nu konstatera att den här bilden är den som jag återkommer till och jag tror att det har med upprepningen av vågrörelse i trädgrenar och vatten att göra.

    /Anna

    • Eriksson Thomas
      30 november 2010 kl. 23:14

      Tack Anna.
      Jag är lite osäker på denna bild. Den ser lite mörk ut på min okalibrerad skärm.
      Jag har inte haft tid att arbeta vidare med bilden. Julstädning och skicka julklappar just nu.
      /Thomas

  4. 04 december 2010 kl. 23:41

    Hej Thomas! Du får kalibrera skärmen då… på min ser bilden inte mörk ut. Den är bara vacker! Tycker den är bra … riktigt bra!
    🙂 Lassw

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

