Hem > Landskapsfotografi > Återträff i Personlig Naturfoto bild 4

Återträff i Personlig Naturfoto bild 4

Vägen hem, Nikon D300 med Zeiss18mm/3.5.

I bil på hemväg från Utsvängstorp utanför Mullsjö, Digitallt rödfilter sV/vkonverterad i PS.

Kategorier:Landskapsfotografi
  1. 24 november 2010 kl. 19:01

    Hade ni så tråkigt i er bild att du var tvungen att fota? 🙂 Hihi…

    • Eriksson Thomas
      24 november 2010 kl. 19:08

      Nej, men jag kunde inte motså imman på rurtan.
      /Thomas

  2. 26 november 2010 kl. 11:07

    Och ett par ögon, om än lite på snedden 🙂

    En bild med mjukare känsla, tror det
    beror på ljuspunkterna (ögonen).

    //M

    • Eriksson Thomas
      26 november 2010 kl. 13:18

      Tack Malin,
      Att sikta med vidvinkel genom en vindruta i en bil som rörs sig är ju inte enkelt men bilden fungerar tycker jag. Jag gillar att huset framträder svagt efter att ha studerat bilden ett tag och hoppas att denna bild kan vara en smygare
      /Thomas

  3. 26 november 2010 kl. 11:08

    En fullkomligt fantastisk bild Thomas! 🙂
    Karin: Det var min tråkiga och sömninga aura som satte igång Thomas… :))

    • Eriksson Thomas
      26 november 2010 kl. 13:20

      Tack Terje
      Det var inte din sömninga aria utan Lasses fina bild från Landskapskursen som han tog genom din bilruta.
      Jag var bara tvungen att prova på att försöka ta en liknande bild. Fast med min svärta i bilden.
      /Thomas

  4. 04 december 2010 kl. 23:38

    Jaa vad kan man säga… Terje – ligger din fantastiska trolldom i bilen tro? Nu har både jag och Thomas gjort underverk genom din bilruta! Inte var du tråkig när jag hade den stora äran att åka med?! Det var nog snarare en sprudlande inspiration som satte igång oss båda!

    Thomas! Här tycker jag du verkligen har lyckats! Särskilt gillar jag Malins 2 ögon! Underbara nyanser och strukturer! Mera sånt här!

    🙂 Lasse

  5. Eriksson Thomas
    05 december 2010 kl. 2:30

    Tack Lasse
    Svårt att komma åt bilen bara
    /Thomas

  6. 06 december 2010 kl. 9:04

    Riktigt bra bild Thomas!!!! Verkligen!!!!

    • Thomas Eriksson
      06 december 2010 kl. 10:21

      Tack Mats
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

