Hem > Landskapsfotografi > Återträff i Personlig Naturfoto bild 5

Återträff i Personlig Naturfoto bild 5

Det döda hoppet om en bättre framtid. Nikon D300 med Zeiss 18/3.5.

I bil på hemväg från Utsvängstorp utanför Mullsjö, Digitallt rödfilter Sv/v konverterad i PS

Kategorier:Landskapsfotografi
  1. 25 november 2010 kl. 6:51

    Den här bilden tilltalar mig mycket!

    • Eriksson Thomas
      25 november 2010 kl. 11:54

      Oj, tack
      /Thomas

  2. 25 november 2010 kl. 9:10

    Wow, vilken häftig bild, Thomas!

    • Eriksson Thomas
      25 november 2010 kl. 11:55

      Tack Karin.
      Den är inspererad av Svensk skog AB projektet som Terje arbetar med. Fast med min tolkning.
      /Thomas

  3. 26 november 2010 kl. 11:06

    Spännande bild!
    ”Naket” på nåt sätt, mörkt.

    //M

    • Eriksson Thomas
      26 november 2010 kl. 13:32

      Tack Malin,
      Ni har så många fina motivområden kring Mullsjö och jag är avensjuk på att de ligger så nära varandra. Där jag bor känns det som avstånden är längre men jag får väl skärpa till mig och ta tag bilen, ladda upp batteriet, så den går igenom bil(d)provningen.

      Jag tog ju rätt många bilder i baksätet och fick slänga mycket men denna bild känns rätt.

      /Thomas

  4. 26 november 2010 kl. 11:10

    Jag gillar din tolkning Thomas! Det är ännu en lysande bild!
    Du har verkligen känslan för det abtrakta bildspråket, även om du säkert tycker motsatt. Du är en bildtalang utöver det vanliga!🙂

    • Eriksson Thomas
      26 november 2010 kl. 13:35

      Tack Terje
      Det är ju svårt att misslyckas med bilder efter att ha gått kurser med dej och Malin. Även en blind höna hittar ju ett korn om man tar tillräckligt många bilder.
      /Thomas

  5. 28 november 2010 kl. 23:55

    En riktigt underbar bild dethär!!
    /Kerstin

    • Eriksson Thomas
      29 november 2010 kl. 2:00

      Tack Kerstin
      Jag tycker själv den är okay.
      /Thomas

  6. 04 december 2010 kl. 23:45

    Kör hårt Thomas!!! Du vinner!!! Helfin bild! Särskilt de skarpare detaljerna i högerkanten, som genast suger åt sig ögonen! Ögongodis!
    🙂 Lasse

    • Eriksson Thomas
      05 december 2010 kl. 2:22

      Tack lasse
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

