Hem > Naturfoto > Minimalistisk naturfoto bild 2

Minimalistisk naturfoto bild 2


Möte, Sollentuna 19 December. Panasonic LX5

Det har varit svårt att egna nödvändig tid åt fotografering. Jag har haft fullt upp med jobb och att städa till jul. Orsaken är att jag har slarvat under tidigare år med att damma av bokhyllor men nu tar jag tag i dem och det tar tid. Träning har legat nere och det är viktigt att starta upp detta igen, så jag kommer i form igen och jag kommer försöka vara ute hela julen.
Ny är Lightroom 3 och Photoshop CS5 installerad och de snurrar på min fasta dator med enbart 2 G RAM. Jag skall uppdatera minnet till 3 G så fort som möjligt. Jag kommer inte att installera programmet på min gamla Lapptop då den kan använda max 1.5 G RAM. Jag kommer köpa en ny lapptop nästa år men är lite frågande om Photoshop CS 4 och Lightroom LR2 kommer fungera i Windows 7. De behövs ju installeras för att uppgraderingar skall fungera.

Kategorier:Naturfoto
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

