Hem > Naturfoto > Minimalistisk naturfoto bild 12

Minimalistisk naturfoto bild 12


Is. Sollentuna 1 januari. Panasonic LX5.

Jag har skruvat ned internskärpning i kameran till minimum och hoppas att detta löser problemet.
Ännu en bild i minimalistiska Naturbilder en läxa från Terje Hellesö.

Kategorier:Naturfoto
  1. 01 januari 2011 kl. 19:01

    Dina minimalistiska bilder är helbra! Denna gillar jag skarpt. Trots de få elementen finns det verkligen massor att se!

    • Eriksson Thomas
      01 januari 2011 kl. 19:09

      Oj Tack Cecilla
      Jag har bestämt mig för att ta fram 30 bilder.
      Därefter blir det 30 bilder med enbart siluetter.

      Just nu blir det mycket kompakt kamera då jag håller på att pilla på dess brus och skära inställningar vilket påverkar även dess RAW filer.
      /Thomas

  2. 03 januari 2011 kl. 14:17

    Riktigt bra och skönt minimalistisk bild detta! Helt i min smak.🙂

    • Eriksson Thomas
      03 januari 2011 kl. 14:27

      Tack Åke
      God fortsättning
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

