Hem > Konstfoto > Supermatism försök nr 1

Supermatism försök nr 1


Streck repar blå kvadrat.

Inspererad av Kazimir Malevich.

Jag har nu joggat för första gången i år. Jag har fortfarande problem med höger vrist och skall till sjukgymnast på tisdag för att få ett träningsprogram för vristen. Jag hoppas kunna börja med hållbar regelbunden träning nu.

Jag har har svårt att komma upp innan 12 på helgerna under de sista veckorna så jag har inte hunnit till Tyresta,. Detta blir det första jag nu får arbeta bort under det nya året.

Jag har funderat länge på mina mål under året. Det finns tre viktiga mål som prioriteras utöver allt annat, och de är att skaffa bättre arbetsuppgifter, ha en mer aktiv fritid som regelbunden träning och vara ute i naturen samt att få ordning på ekonomin igen.

Jag har nu gått med friskis och svettis för att träna upp smidigheten.

Nyckelordet tror jag är regelbundenhet och det är där jag sätter in mina krafter så att detr blir en vana att görra saker regelbundet och arbeta mot mina mål utan att tappa fokus.

Mina mål för 2011.
Fotografi
1 Enskild dag med Terje för att få hjälp att komma ifrån byrålåda fotograferandet
2 Höstkurs i Grövelsjön
3 Klar med nattfotograferings, dvs 30 bilder läxa från 08.
4 Klar med Minimalistiska naturbilder, dvs 30 bilder, läxa från 10
5 Klar med Visuell kommunikation. kurs börjar i Januari

Hälsa
6 Gå ned 8 kg så att andel kroppsfett är 23%.
7 Regelbunden träning, min 3 ggr per vecka
8 Regelbundet piano övande 15min 3ggr per vecka
9 Midnattsloppet under 70 min i Augusti
10 Regelbunden vandring i skog och mark

Jag glömde att jag också skall bli klar med läxa i siluetter från Jim Zuckerman år 09

Kategorier:Konstfoto
  1. Kristina
    13 januari 2011 kl. 16:21

    Lycka till med alla målen! Vi ses kanske i Grövelsjön i höst?
    Du har hittat bilder som säger mkt men inte har så mycket att se – och därför hittar man på mycket själv när man ser dom.. Det är intressant tycker jag. Kanske är det vad du kalla minimalistiska bilder?

    • Eriksson Thomas
      14 januari 2011 kl. 11:48

      Tack
      Jag hoppas få ordning på ekonomin så jag kan ta en höst kurs.
      /Thomas

  2. 15 januari 2011 kl. 14:04

    Lycka till med dina mål!

    • 15 januari 2011 kl. 14:19

      Tack
      Det har inte börjat bra i år men få se om det lossnar
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

