Hem > Detaljer, Naturfoto > Minimalistisk naturfoto bild 29

Minimalistisk naturfoto bild 29


Lönnlöv. Sollentuna 5 mars. Panasonic LX5.

Första feberfria dagen och influensan är nu över. Jag återgår till att träna mig i form men tar det lugnt några dagar till innan jag börjar med gymping igen. Om någon vecka skall jag lägga in ett joggingpass också.

Jag har nu två bilder kvar i denna serie. Därefter börjar jag med en läxa från Jim Zuckerman från 09 i att ta siluett bilder.

Kategorier:Detaljer, Naturfoto
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

