Hem > Fågel, Nattfotografi > Nattfotografi bild nr 1

Nattfotografi bild nr 1


Änder. Sollentuna 13 mars. Panasonic LX5. trippelexponering.

Jag har börjat på en läxa från år 08 som gavs mig av Terje Hellesö när jag gick hans internet baserade kurs. Jag kommer att använda mig av digitala och analog kameror för att lära mig nackdelar och fördelar med de olika kamerorna. Mitt mål är 30 digitala bilder samt 5 inskannade analoga bilder. Då jag är ovan att skanna in bilder kommer denna del av läxan hanteras separat och få ta den tid det tar. Mitt mål är att använda Nikon F6 och Mamiya 7II för att ta de analoga bilderna. Även Fuji GX(W) 690 III skall användas. Bilder kommer att skannas in med min Nikon LS 5000 och Nikon LS900 skanner.

Kategorier:Fågel, Nattfotografi
  1. 14 mars 2011 kl. 18:33

    En stämningsfull bild precis när ljuset ger sig iväg i nåra distinkta sista strålar!

    • Thomas Eriksson
      15 mars 2011 kl. 15:53

      Tack Kristina
      Det är belysning snarare än sista solstrålarna men jag gör några nya förök på solstrålar.
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Lämna en kommentar