Hem > Landskapsfotografi, Nattfotografi > Tyresta Nationalpark nr 5

Tyresta Nationalpark nr 5

Vår. Tyresta Nationalpark. 7 Maj. Panasonic LX5.

Fortsätter att komma iväg till Tyresta. Det blir inte så mycket fotograferande utan mest vandring. Har haft problem med ett knä under sista veckan så löpningen har varit vilande. Jag försöker nu vara i Tyresta under kväll.
Det blir mycket funderande över hur jag skall komma vidare med fotograferingen. Mina bilder hamnar fortfarande i byrålådan och det vill jag komma ifrån.

  1. 09 maj 2011 kl. 20:53

    Riktigt läcker bild. Inramningen. Grönskan. Och så rådjuret så fint i sin miljö. Snyggt Thomas.

    /Mats

    • Eriksson Thomas
      09 maj 2011 kl. 21:07

      Tack Mats.
      Mest en träning inför djurfotokurs som jag funderar att gå under nästa år
      /Thomas

  2. 09 maj 2011 kl. 21:49

    Fint djup och djuret i snygg relief som en del av helheten. Bra att djuren inte tar över, här är växtligheten i fokus. Bra.

    • Eriksson Thomas
      10 maj 2011 kl. 15:34

      Tack Sven.
      jag är inte van att fotografera djur så det blir mr som landskapsfotografi.
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

