Ösmo


Uttorkat träsk utanför Ösmo. Panasonic LX3 + vidvinkelkonverter.

Efter många försök kom jag i väg för att gå dagstur på vandringsled. Det känns inte stabilt så jag behöver träna upp vrister och knä lite mera innan jag börjar gå längre turer med packning. Jag skall gå flera dagsturer under de närmaste månaderna i oländig terräng. Löpning går bra om jag håller mig till 30 minuter. Längre än så känner jag av knät igen. Jag kommer jogga varannan dag några veckor framåt med tidsbegränsning på 30 min. Däremot går jag till och från löpbanan så totaltid blir 2 timmar.

  1. 13 augusti 2011 kl. 15:34

    Hoppas att du klarar av fler skogsturer så att det blir fler vackra skogsbilder framöver.

    • Eriksson Thomas
      15 augusti 2011 kl. 15:53

      Tack Cecilia
      Det blir nog mera. Hänger på ett dåligt knä just nu men det blir sakta bättre.
      Skall såsmåningom damma av capingutrustningen också. Få se om den är fullt fungerande, det var några år sedan jag tältade. Behöver nog ta en tvådagstur och övernatta för att testa den. Planerar att ta en fjällvecka nästa sommar så jag och utrustningen måste vara i form tills dess.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

