Hem > Uncategorized > Sålt ännu en optik

Sålt ännu en optik

Nu har jag sålt den sista optiken för denna gång. En 17-35 Zoom . vilket jag blev rekommenderad att göra när jag gick en heldag med Terje Hellesö, Vi kom då fram till att utrustningen var för yvig och behövdes minskas.

Jag har nu två zoomar kvar en 14-24 och en 28-70.  Den senare passar fullformat kameran bra men inte min befintliga D300. Jag kommer så småningom uppdatera kameran till fullformat. Jag har vissa funderingar på att sälja av 14-24 Zoomen då den är för otymplig och då jag har en fast 18mm optik som bör räcka för mina behov. Kanske skall jag använda vidvinkel zoomen mer för att känna på den om den skall behållas.

Jag fortsätter nu att rensa upp i min analoga utrustning och Säljer av Nikon F6 samt en små bildskanner Nikon LS-5000.

Därefter skall jag rensa upp ibland optiken mellan 45mm till 100mm.

/Thomas

Kategorier:Uncategorized
  1. Stefan
    24 april 2012 kl. 22:56

    Hej Stefan här ser att du haft en nikon f6 finns den kvar till salu eller vet du ngn som har en över Med vänlig hälsning, Stefan info@dinmalare.se el 070/8883144

    • Eriksson Thomas
      25 april 2012 kl. 10:07

      Den är såld.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

