Hem > Konstfoto, Landskapsfotografi, Skogsbild > Tyresta Nationalpark nr 2

Tyresta Nationalpark nr 2

Sorg 2012.

Tyresta Nationalpark. 2012. Bilden är anpassad för en konstfotografisk inriktning.

Jag kommer bearbeta bilden och ladda upp en mer fine art bild.

  1. 21 juli 2012 kl. 1:02

    Härligt att se dig komma igång igen med fotograferandet, du bjuder på en hel del snygga och intressanta bilder! Terje är en suverän lärare och inspiratör!

    • Eriksson Thomas
      21 juli 2012 kl. 17:49

      Tack,
      Det har varit ett mycket jobbigt år så jag hoppas att jag åter får in regelbundenheten igen.
      För mig fungerar Terje Hellesö bra som lärare så jag kan rekommenderar hans heldagar. De är inte så dyra. Amerikanska och Engelska fotografer tar mycket mer betalt.
      Jag skall nog ta en heldag till i höst för landskapsfotografi om regelbundenheten går att hålla. Måste beställa några avtonade gråfilter till detta så fort som Robert White exporterar till Sverige igen.

      Personligen har jag dragit in på alla kurser och utrustning och försöker bara göra det som är absolut nödvändigt. Jag vill arbeta på egna fotoprojekt och tar enbart kurser som hjälper mig att uppnå detta.

      Jag erkänner att jag är lite intresserad att gå veckosluts workshopen i Grövelsjön i höst. Dock har jag svårt att motivera den då den inte är så billig. Den enda motiveringen jag har är att komma hemifrån ett tag och lära mig lite mer hur man skall hålla reda på bilder på ett bättre sätt. Så jag har inte kunnat besluta mig ännu.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

