Hem > Landskapsfotografi, Naturfoto > Tyresta Nationalparik mr 4, Bäver damm

Tyresta Nationalparik mr 4, Bäver damm

Tyresta Nationalpark 2012. Kväll.

Provade att gå hällmarksleden och  den sista delen av sträckan är intressant med raviner och flyttblock. Jag skall nog återkomma dit och använda systemkameran med ett riktigt stativ för panorama fotografering.

  1. malinhphotography
    11 augusti 2012 kl. 9:13

    En bild som känns.
    Så mycket tystnad, vila…
    Väntan.

    Jag tycker mycket om den!

    • 11 augusti 2012 kl. 11:10

      Tack Malin,
      Bilden bygger hel på min känsla vid tillfället och jag har använt mig av det jag har lär mig efter två år med konstfoto för att stärka denna känsla, så din återkoppling blir ett slags examensbevis och en konfirmation att jag utvecklas åt rätt håll.
      Jag hoppas att vi kan ses i November då jag kommer att gå en heldag i Landskap . Det blir den enda kurs jag tar på hösten
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

