Hem > Detaljer, Träd > Årets första bild

Årets första bild

buesh

Edsviken 4 Juni s013.

Fortsätter att arbetar med innehåll i bilderna , känsla och/eller berättelse. Lite för osamanghängande i mitt arbetssätt just nu och jag försöker styra upp det närr lusten börjar komma tillbaka. Bilden är inspirerad av Ansel Addams och hans lärjunge John Saxon.

Jag startar nu upp landskapsfotografi igen med målet att gå en heldag med Terje. Just nu så blir det natt fotografi och jag kommer nog arbeta med  långa tider. Skall även rosta av blixtfotograferandet.

Tar även itur med att reducera utrustningen. Har en LS-500o skanner och SB-800 blixt som skall säljas.Tror att jag även säljer mna sista Zoomar för att få loss pengar till en Nikon 800E.

/Thomas

Kategorier:Detaljer, Träd
  1. 05 januari 2013 kl. 16:19

    En mycket fin intim landskapsbild i sann Ansel Adam anda. Mycket bra!

    • Thomas Eriksson
      16 mars 2013 kl. 18:41

      Tack Åke,
      /Thomas

  2. 20 mars 2013 kl. 22:41

    Riktigt bra Thomas! En av dina bästa, tycker jag. 🙂

    • Eriksson Thomas
      20 mars 2013 kl. 22:59

      Tack Terje
      Känns lite hård
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

