Hem > Landskapsfotografi, Naturfoto, Terje Hellesö > Heldag med Terje Hellesö vid Mullsjö Fiskdammar del 4

Heldag med Terje Hellesö vid Mullsjö Fiskdammar del 4

Fiskdammar6

Fiskdammar  i Mulsjö, Försök med vidvinkel.

_DSC5004-Redigera-2

Fiskdammar 7

Har glömt att kontrollera kamerans lutning .

  1. 27 oktober 2013 kl. 18:23

    Jag gillar djupet och känslan i den övre bilden. Snyggt!

    /Jimmy

    • Eriksson Thomas
      27 oktober 2013 kl. 18:52

      tack, Jimmy
      Jag tror den är lite överskärp skall försöka igen. Ser hård u.
      /Thomast

  2. Malin H
    30 oktober 2013 kl. 10:50

    Thomas, bilderna tilltalar mig mycket.
    Särskilt då den första bilden. Känslan av
    att stå och faktiskt se in i ett rum med djup.

    Bra jobbat!

    • Eriksson Thomas
      30 oktober 2013 kl. 22:07

      Tack Malin,
      Översta bilden har blivit för överskärpt tror jag . Jag skall ladda upp en ny version.Jag håller med om djupkänslan-. Bra att använda vidvinkel i bland.
      /Thomas

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

