Hem > Peronliga Fotografi problem > Funderingar på Teleoptik

Funderingar på Teleoptik

Jag har haft funderingar på hur jag skall rensa upp bland mina teleoptik

Jag har en 200mm och en gammal 300mm Optik som köptes begagnad för 10 år sedan. Båda används sällan.

De alternativ som jag ser idag  är att

1) 200mm och 300mm säljs och en ny 300mm med bilds stab  köps.

2)  300mm säljs och en begagnad 400/2.8 mm köps.

3) 300mm säljs och en ny 400mm köps när ekonomin tillåter.

4) 200mm säljs av och 300mm behålls

5) 200mm och  300mm säljs av och en ny 400mm köps.

Tillsvidare så måste jag fundera på hur mycket jag använder optiken och kommer att använda dem i framtiden..

  1. 23 december 2013 kl. 17:11

    God Jul & Gott Nytt Fotoår!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

