Hem > Uncategorized > Kolapsadade på jobbet

Kolapsadade på jobbet

Jag råkade ut för en kollaps på arbetet och är nu sjukskriven en vecka.
Det kommer drabba ekonomin och nu får jag dra åt alla utgifter några månader framåt igen.
Sista 10 åren har levnadstandarden sjunkit på grund av moderaternas politik och jag tillhör den grupps som drabbas av detta.

Kategorier:Uncategorized
  1. Malin H
    28 juni 2014 kl. 16:02

    Så ledsamt… Jag vet så väl hur det känns. Men man kan bara fortsätta. Rak rygg och blicken riktad framåt!

    • Eriksson Thomas
      29 juni 2014 kl. 14:52

      Det har varit på gång några år. Problem med blodtrycket efter dessa år. Beodrat till daglig träning av läkaren. Problem med att promenera dagligen dock.Måste gära något åt detta. Joggning fungerar dock, men jag måste göra något varje dag, vilket jag inte gör idag.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

