Hem > Uncategorized > Nynäsleden 2

Nynäsleden 2

Ösmo2

Nynäsleden vid Ösmo. Panasonic LX5.

Kategorier:Uncategorized
  1. Malin H
    28 juni 2014 kl. 16:00

    Den här gillar jag!

    • Eriksson Thomas
      28 juni 2014 kl. 17:42

      Tack Malin
      Hoppas allt är ok,
      ‘Jag har börjat jogga igen efter knä problm
      /Thomas

      • Malin H
        28 juni 2014 kl. 18:06

        Jag har varit ute på några löprundor, det har gåtträtt bra, men visst, höften och knäna är inte bra – men försöker tänka positivt. Har varit på magnetröntgen sacroiliacaleder som påvisade en del skit och nu ska jag snart iväg på en magnetröntgen bröstrygg och ländrygg.

        Skönt att du är igång igen, men ta inteut dig. Att jogga kan göra så mycket positivt mentalt.

        Ta hand om dig!

      • Eriksson Thomas
        29 juni 2014 kl. 19:08

        Låter som du har blivit bättre, jag hoppas du kan fortsätta med joggningen

      • Malin H
        30 juni 2014 kl. 16:32

        Jag har bra perioder ibland och då passar jag på. Dom sämre dagarna har varit för många och för länge… Så jag tar tillvara dom perioder då jag klarar av att unna mig några löppass i veckan. Kroppen säger ifrån allt oftare, men jag försöker vara positiv ändå, trots kroniska åkommor som gör sig påminda.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

