Hem > Berättande billd, Uncategorized > Klar med en portfolio kurs på Umeå Universitet

Klar med en portfolio kurs på Umeå Universitet

Under hösten har jag gått en distans kurs i portfolio fotografering på Umeå Universitet. Tanken var att denna kurs i kombination med Terje Hellesö enskilda undervisning genom formen en heldag med Terje som lärare kan få mig att komma vidare i mitt eget fotoprojekt.

bild3_up5Konsthall vid Edsviken

 

bild4_up5Ett Kafé i Enbergs slotts park.

Kursen höll dock inte riktigt måttet som portfolio kurs så nu fortsätter jag med att arbeta vidare på mina egna projekt. Jag hoppas kunna ladda upp några bilder från dessa i framtiden

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

